Αν θέλετε να χάσετε βάρος ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: Δεν θα χάσετε βάρος με συγκεκριμένη άσκηση!

Πώς θα χάσετε βάρος

Θα χάσετε βάρος με ό,τι κάνετε όλη τη μέρα πριν και μετά την άσκηση. Όπως και τις μέρες που δεν κάνετε άσκηση. Επίσης, θα χάσετε βάρος και όταν κοιμάστε! Ναι ακόμα και όταν κοιμάστε, αν κοιμάστε τις σωστές ώρες της ημέρας και στη σωστή ποσότητα διευκολύνετε τον οργανισμό σας σε τόσες πολλές λειτουργίες (μεταβολισμός γλυκόζης, λεπτινη, αυξητική ορμόνη, διαχείριση στρες κ.ά.) που όχι μόνο ιδανικό βάρος μπορείτε να πετύχετε αλλά και την υγεία σας γενικότερα αναβαθμίζετε!

Ο μεταβολισμός εξαρτάται από τον τρόπο ζωής σας

Οι ώρες που κάθεστε με το σώμα αδρανές ή είσαι σε κίνηση εκτός άσκησης καθορίζουν σημαντικά το μεταβολισμό σας καθώς και την ικανότητα διαχείρισης της ενέργειας στο σώμα.

Η συμπεριφορά προς το φαγητό με διάθεση ποιότητας μπορεί να αλλάξει το βάρος σας

Αν αφουγκραστούμε με προσοχή τι έχει ανάγκη το σώμα μας και ποιες τροφές μας δίνουν δύναμη και σθένος και ποιες τροφές μας καταρρακώνουν σωματικά και ψυχικά! Και αν η τοποθέτηση μας ως προς τη ζωή κάπου έχει μπλοκάρει, συναισθηματικά, ψυχικά πνευματικά το σώμα ανταποκρίνεται ορμονικά με τέτοιο τρόπο που η πιο έντονη προπόνηση με τη πιο τέλεια διατροφή δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν το νευρικό, το ορμονικό, το πεπτικό, και κυρίως το λεμφικό δεν θα επιτρέψουν ιδανικά αποτελέσματα ή /και θα σαμποτάρουν τα αποτελέσματα με κάποια παθογένεια.

Το σώμα «θέλει» να βρει την ισορροπία του μέσα σε ένα βάρος υγιές. Έχουμε εμπιστοσύνη στη φύση. Όταν κινούμαστε και τρώμε σωστά το σώμα θα πάρει το βάρος που είναι φυσιολογικό για τον καθένα από εμάς. Ο τρόπος ζωής μας θα αναδείξει και το βάρος και τη σύσταση σώματος μας.



Πηγή: OmorfaMystika