Τα push-ups είναι στην κορυφή της πυραμίδας των ασκήσεων για τις προπονήσεις σας στο σπίτι, επειδή είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για το σώμα.

Γιατί να κάνετε κάθε μέρα push-ups;

Μπορούν να μεταμορφώσουν το κορμί σας και να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε την τέλεια γράμμωση σε μικρό χρονικό διάστημα.

Βελτιώνουν την αντοχή και τη γενική φυσική σας κατάσταση.

Βελτιώνουν την απόδοση σας σε άλλες κινήσεις και άλλες ασκήσεις.

Πρόκειται για μία έντονη άσκηση που βοηθά στην καλύτερη στάση και θέση του σώματος. Κάνοντας push-ups η πλάτη σας θα ισιώσει και αμέσως θα φαίνεσατε ψηλότερες αφού στην ουσία θα σταματήσετε να καμπουριάζετε.

Δυναμώνουν το στήθος και το ανορθώνουν ενώ παράλληλα ενδυναμώνουν τους ώμους και τα χέρια.

Βοηθούν στην ενδυνάμωση της καρδιάς αλλά και στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

Πώς θα τα πετύχετε;

watch?v=1Bj5PPxgEwo

Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολη άσκηση αλλά στην ουσία είναι πιο ξεκούραστη άσκηση από το να τρέχετε ή να σηκώνετε βάρη.

Ξεκινήστε τοποθετώντας τα χέρια σας στο άνοιγμα των ώμων ή λίγο πιο ανοιχτά.

Καθώς λυγίζετε τους αγκώνες σας και χαμηλώνετε το σώμα προς το πάτωμα, βεβαιωθείτε ότι οι αγκώνες έχουν γωνία 45 μοιρών περίπου ως προς το σώμα σας.

Πιέστε προς τα πάνω και επανάλαβε.

Το μυστικό

Όταν κάνετε σωστά τα pushup πρέπει να έχετε σφιγμένο όλο τον κορμό, να δουλεύουν όλοι οι μύες που συνεργάζονται και η καρδιά να δουλεύει σαν τρελή για να στείλει αίμα παντού. Την ίδια στιγμή κάνετε πιέσεις στήθους/εκτάσεις τρικεφάλων και ένα σωρό ισομετρικές συσπάσεις στους όμως, την πλάτη, τη μέση, τους κοιλιακούς.



Πηγή: OmorfaMystika