Μύρισε καλοκαιράκι! Η νέα καμπάνια του οίκου Emilio Pucci έκανε βουτιά στα καταγάλανα νερά του Capri, σηματοδοτώντας την έναρξη της θερινής περιόδου. Χρώματα κι αρώματα της Μεσογείου και της ιταλικής Ριβιέρας ξεχύθηκαν στην πλαζ και το σκηνικό γέμισε δημιουργίες που δόξαζαν τα πολύχρωμα και τολμηρά ‘60s και τα πιο ανέμελα ‘70s. Ξαπλώστρες στήθηκαν με ακρίβεια η μία δίπλα στην άλλη και χαρούμενα κορίτσια στρώθηκαν για ηλιοθεραπεία. Μια ωδή στην ιταλική φινέτσα και στις παλιές εποχές που μας άνοιξε την όρεξη για διακοπές και καλοκαιρινό shopping.   

@pierrepassebon

Αναβιώνοντας μια glamour εποχή. Αυτό ήταν και το θέμα του πάρτι που στήθηκε στις ακτές της La Grotta Azzurra και τράβηξε το ενδιαφέρον του κόσμου της μόδας. Ένα πάρτι με πολλά χρώματα, μεσογειακά vibes, άπειρες fashion influencers, ήλιο και θάλασσα. Η καλοκαιρινή κολεξιόν παρουσιάστηκε με τον πιο ευφάνταστο κι ευχάριστο για τους καλεσμένους τρόπο και το απίστευτο σκηνικό του δείπνου με τις γεύσεις και τα αρώματα της ιταλικής φύσης, άνοιξε την όρεξη. Μαγιό, παρεό και beachwear όλα τους καταπληκτικά, ωστόσο εμείς ερωτευτήκαμε λίγο περισσότερο το μεσογειακό τοπίο.

@emilisindlev
@emilisindlev

Οι καλεσμένοι είχαν την τύχη να απολαύσουν ένα απολαυστικό δείπνο στο κύμα, ενώ το brand είχε προνοήσει, ώστε να ντύσει βάρκες, τραπέζια ακόμα και σωσίβια με το νέο, πολύχρωμο και τόσο fun print της νέας συλλογής. Ένας πρωτότυπος και δημιουργικός τρόπος για να προωθήσει την νέα κολεξιόν. Εμάς πάντως, μας έκανε να νοσταλγήσουμε όχι τα 60s και τα 70s, αλλά τις τελευταίες μας διακοπές και να ανυπομονούμε για τις επόμενες κι ας μην είναι στο Capri.   

@fiacchini_forte_dei_marmi
@camillemiceli

Πηγή: InStyle