Η εορταστική περίοδος είναι μία καλή ευκαιρία για να απολαύσουμε τα οφέλη ενός ευεργετικού μασάζ στο σώμα που μας προσφέρει χαλάρωση και πραγματική ξεκούραση. Ποιες είναι όμως οι σωστές κινήσεις για να πετύχουμε όλα αυτά και ταυτόχρονα να χαρίσουμε θρέψη στο δέρμα;

Θα χρειαστούμε:

-Ένα έλαιο

Επιλέγουμε το δικό μας σύμφωνα με το τι μας χαλαρώνει, π.χ. σανδαλόξυλο, νερολί, λεβάντα κλπ. Ωστόσο μπορεί να είναι ένα μείγμα με διάφορα αντιοξειδωτικά και αντιγηραντικά έλαια, όπως εκείνο του τριαντάφυλλου ή του σταφυλιού.

Τι να προσέξουμε: Καλό είναι η σύνθεση που θα προτιμήσουμε να έχει βιολογική πιστοποίηση, για την καλύτερη υγεία του σώματος και του νου, συμβουλεύουν οι θεραπευτές και ειδικοί.

 

Χαλαρωτικό μασάζ: Οι κινήσεις

* Βάλτε στα χέρια σας μια κουταλιά του γλυκού από το μείγμα ελαίου για να το ζεστάνετε στις παλάμες σας.

* Πόδια – πίσω μέρος

Ξεκινήστε με χαλαρές, ανοδικές κινήσεις από τα πέλματα μέχρι τον γλουτό με τα δάχτυλά σας και τις παλάμες σας να έχουν πάρει το σχήμα της επιφάνειας  του ποδιού.

* Πόδια – μπροστινό μέρος

Κάντε ελαφρύ μασάζ από πάνω προς τα κάτω, από το μηρό προς το γόνατο. Συνεχίστε στο εσωτερικό μέρος του μηρού, διαγώνια και προς τα πάνω χρησιμοποιώντας εναλλακτικά τα χέρια μέχρι να φθάσετε στην κορυφή του μηρού.

* Υπογάστριο

Το μασάζ της κοιλιάς στο λεγόμενο Χάρα είναι ιδανικό για γενική ευφορία χαλάρωση και πολύ καλό για τη δυσκοιλιότητα. Κάντε μασάζ στην περιοχή κυκλικά όπως πάνε οι δείκτες του ρολογιού

* Κρανίο

Με αρκετή ποσότητα λαδιού στα χέρια σας τρίβετε χαλαρά τις ρίζες στο κρανίο, μέχρι να απορροφηθεί το λάδι από τα μαλλιά και το κρανίο. Αυτές οι κινήσεις κάνουν πολύ καλό στους πονοκεφάλους.

* Πρόσωπο

Κάνουμε απαλές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο, κυκλικές κινήσεις γύρω από τα μάτια και απαλές πιέσεις πάνω στα φρύδια.

* Χέρια

Επικεντρωθείτε στα δάχτυλα και τις παλάμες. Στη συνέχεια με το αριστερό χέρι κάνουμε μαλάξεις με ανοδική φορά, από τα δάχτυλα ως τους βραχίονες.



Πηγή: Vita