Η σειρά περιποίησης της Kim είναι επίσημα εδώ και τα reviews είναι διφορούμενα – όπως σε κάθε νέο προϊόν/εταιρεία που δημιουργεί η διάσημη οικογένεια.

Θα σταθούμε όμως σ’ένα βίντεο, που μοιράστηκε στα story της, στο instagram. «Ήθελα να σας μιλήσω για το πως εμπνεύστηκα για την σειρά και το όνομα, αυτά είναι κάποια moodboards με γλυπτά, τέχνη και αντικείμενα από το σπίτι μου» λέει κάνοντας το γύρω του γραφείου της.

«Επειδή θέλω να είμαι σωστή και να δώσω τα κατάλληλα credits, δεν θα μπορούσα να έχω δημιουργήσει αυτή τη σειρά χωρίς τον Kanye – ή Ye. Το όνομα ήταν δική του ιδέα, οι συσκευασίες επίσης και έφτιαξε μέχρι και τη γραμματοσειρά, όπως και στο Skims [το άλλο brand της Kim]».

Δηλαδή όλο το creative κομμάτι ήταν του Kanye; Σε κάθε περίπτωση έχει ενδιαφέρουσα αισθητική και δεν μας κάνει εντύπωση που τη βοήθησε τόσο πολύ ο πρώην άντρας της.

Το μεγαλύτερο θέμα που έχει αναφερθεί έντονα τις τελευταίες ημέρες, είναι η βιωσιμότητα της σειράς. Η Kim έχει παρουσιάσει τη σειρά ως “οικολογική” με refillable συσκευασίες, όμως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.

Για να είναι μια συσκευασία, πιο φιλική προς το περιβάλλον, πρέπει να χρησιμοποιεί σημαντικά λιγότερο ποσοστό πλαστικού. Φαίνεται πως η Kim κάνει greenwashing, χρησιμοποιεί δηλαδή το περιβάλλον προς όφελος της με λέξεις που ακούγονται ωραίες για το μάρκετινγκ, ενώ δεν είναι όλα τα προϊόντα refillable, τουλάχιστον όχι με την κλασική έννοια της λέξης. Δείτε κι ένα βίντεο που το εξηγεί.  

Πηγή: InStyle