Ο πιο δημοφιλής τρόπος για να καταναλώσετε εσπεριδοειδή, όπως πορτοκάλια και γκρέιπφρουτ, είναι σε ένα απολαυστικό ποτήρι χυμό, ειδικά ως συνοδευτικό στο πρωινό σας. Φαίνεται ότι ο χυμός πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ έχει ενσωματωθεί για τα καλά στο πρωινό μας, αφού οι περισσότεροι άνθρωποι δεν σκέφτονται να φάνε κάποιο από τα εσπεριδοειδή για το υπόλοιπο της ημέρας.

Οι λόγοι για να.. στραφείτε στα εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C, φυτοχημικά και φυτικές ίνες, απαραίτητα συστατικά για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού. Το πιο δημοφιλές εσπεριδοειδές είναι το πορτοκάλι, συνήθως σερβίρεται ως χυμός πορτοκαλιού το πρωί.

Τα λεμόνια, τα λάιμ και τα γκρέιπφρουτ έχουν πολύ λίγες θερμίδες και μπορούν εύκολα να προστεθούν στα γεύματά σας. Ανάλογα με το γούστο σας, μπορείτε να επιλέξετε λιγότερο ή περισσότερο ξινά, με τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια να είναι πιο γλυκά.

Πώς θα επιλέξετε τα καλύτερα

Τα εσπεριδοειδή φρούτα θα πρέπει να είναι σφιχτά και ελαφρώς βαριά για το μέγεθός του όταν τα σηκώνετε. Τα περισσότερα εσπεριδοειδή αποθηκεύονται εύκολα επειδή μπορείτε να τα διατηρήσετε σε θερμοκρασία δωματίου εφ ‘όσον το δέρμα τους είναι ανέπαφο.

Μόλις τα ξεφλουδίσετε και τα τεμαχίσετε θα πρέπει να φυλάσσονται στο ψυγείο και να τρώγονται μέσα σε τρεις ή τέσσερις ημέρες.

Πώς θα τα αυξήσετε

Οι περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να αυξήσουν την πρόσληψη φρούτων και λαχανικών, οπότε η κατανάλωση πορτοκαλιών συχνά μέσα στην βδομάδα αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο για να ικανοποιηθεί αυτή η ανάγκη.

Μερικές ιδέες που μπορείτε να δοκιμάσετε για να τα αυξήσετε, περιλαμβάνουν:

  • Αφήστε μερικά πορτοκάλια, χωρίς σπόρους, σε ένα μπολ με φρούτα για ένα εύκολο και γρήγορο σνακ, που μπορείτε να πάρετε μαζί σας.
  • Πασπαλίστε με λίγη καστανή ζάχαρη φέτες γκρέιπφρουτ και ψήστε τις στο φούρνο.
  • Τα μανταρίνια και οι κλημεντίνες είναι ιδανικά για όσους θέλουν κάτι γλυκό και είναι εύκολο να ξεφλουδιστούν.
  • Ξεφλουδίστε ένα πορτοκάλι, κόψτε τα τμήματα στα μισά και προσθέστε τα σε μια φρέσκια σαλάτα.
  • Προσθέστε φέτες λεμονιού ή λάιμ σε ανθρακούχο ή και απλό νερό.

Περισσότερα άρθρα από Διατροφή



Πηγή: Vita