Δείτε παρακάτω 15 ιδέες για ια λαχταριστά και υγιεινά σνακ την ώρα του διαλείμματος. Πραγματικά δεν θα μείνει ούτε ψίχουλο στην τσάντα.

Το πρώτο κουδούνι στις σχολικές αίθουσες χτύπησε σήμερα το πρωί και έδωσε το σύνθημα για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Μπορεί το πρωινό ξύπνημα να είναι δύσκολο και για εσάς και για τα παιδιά σας και ο χρόνος προετοιμασίας στην εκκίνηση της ημέρας να είναι ελάχιστος, ωστόσο αξίζει τον κόπο να είστε λίγο παραπάνω οργανωτική ώστε το παιδί σας να μην καταφύγει σε τυποποιημένα σνακ- θερμιδικές βόμβες για να καλύψει την πείνα του όσο θα βρίσκεται στο σχολείο.

1. Πιτσάκια με ψωμί του τοστ (τυρί, λαχανικά, ντομάτα)

2. Σάντουιτς με τορτίγια ή αράβικη πίτα

3. Κριτσίνια ή καλαμπογκοφρέτες ή κράκερς με τυράκια σε συσκευασία

4. Τυρόπιτα ή σπανακόπιτα σπιτική

5. Χάμπουργκερ με μπιφτέκι λαχανικών

6. Αυγό βραστό με ψωμάκι και τυρί

7. Κουλούρι Θεσσαλονίκης γεμιστό με τυρί κρέμα

8. Ξηροί καρποί σε σακουλάκι

9. Φρούτα ή μπαστουνάκια λαχανικών

10. Μπισκότα σπιτικά χωρίς ζάχαρη

11. Σουβλάκια λαχανικών ή φρούτων

12. Σταφιδόψωμο

13. Κέικ φρούτων σπιτικό

14. Τοστ με πέστο, μοτσαρέλα και ντομάτα

15. Σπιτικές μπάρες δημητριακών

Το μυστικό

Οργανώστε τα σχολικά σνακ. Για να κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη, φτιάξτε ένα πρόγραμμα με τα σνακ που θα παίρνει στο σχολείο το παιδί.



Πηγή: OmorfaMystika