Ορισμένοι καταφέρνουν να περάσουν το χειμώνα χωρίς να αρρωστήσουν ούτε μία φορά, ενώ άλλοι ταλαιπωρούνται κάθε τόσο από ένα κρυολόγημα. Ποια είναι η βασική διαφορά μεταξύ των δύο; Το πόσο καλά αντιστέκεται το ανοσοποιητικό τους στους βλαβερούς μικροοργανισμούς.

Δείτε κακές ποιες συνήθειες βλάπτουν το ανοσοποιητικό σας. Οι ενδείξεις αυτές δείχνουν ότι το ανοσοποιητικό σας θέλει ενίσχυση.

1. Αγαπάτε τα γλυκά

Η υπερκατανάλωση ζάχαρης δεν ανεβάζει μόνο το δείκτη της ζυγαριάς. Μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition δείχνει ότι μόλις 100 γραμμάρια ζάχαρης (ποσότητα που αντιστοιχεί σε τρία κουτάκια αναψυκτικού) περιορίζει σημαντικά την ικανότητα των λευκών αιμοσφαιρίων να εξολοθρεύσουν παθογόνα βακτήρια σε διάστημα έως και πέντε ωρών.

2. Δεν πίνετε πολλά υγρά

Το σώμα χρειάζεται πολύ νερό (τσάι, καφέ κ.λπ.) για να μπορέσει να απομακρύνει τις τοξίνες. Η αναγκαία ημερήσια ποσότητα υγρών διαφέρει από άτομο σε άτομο: Βασικό κριτήριο είναι το χρώμα των ούρων – εάν είναι σχεδόν διάφανα, τότε σημαίνει πως λαμβάνετε επαρκείς ποσότητες υγρών.

3.Έχετε παχύνει

Το βάρος επηρεάζει άμεσα τη λειτουργία του ανοσοποιητικού, καθώς συνδέεται με τα επίπεδα των ορμονών στο σώμα αλλά και την εκδήλωση της φλεγμονής. Όσο περισσότερο ξεπερνάτε το φυσιολογικό Δείκτη Μάζας Σώματος, τόσο πιο δύσκολο είναι για το ανοσοποιητικό σας να αντιμετωπίσει τις λοιμώξεις.

4. Η μύτη σας είναι ξηρή

Η καταρροή είναι σύμπτωμα του κρυολογήματος και της λοίμωξης από τη γρίπη, αποτελεί όμως μια φυσική άμυνα του οργανισμού απέναντι στους μικροοργανισμούς. Οι ιοί απομακρύνονται ευκολότερα από το σώμα όταν παγιδεύονται στη βλέννα κι έτσι αν η ρινική κοιλότητα είναι ξηρή μεταφέρονται ανεμπόδιστα στο υπόλοιπο σώμα.

5. Έχετε πολύ στρες

Σύμφωνα με έκθεση της Αμερικανικής Εταιρίας Ψυχολογίας, το χρόνιο στρες αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό. Επίσης, αν αντιμετωπίζετε έντονο στρες ενώ περνάτε γρίπη ή κρυολόγημα, τα συμπτώματα επιδεινώνονται και επιμένουν για περισσότερο χρόνο.

Αν πιστεύετε ότι το ανοσοποιητικό σας χρειάζεται ενίσχυση: Θωρακίστε το ανοσοποιητικό σας με αυτές τις τροφές!



Πηγή: OmorfaMystika